ביטוח אחריות מקצועית

פרילנסרים והחברות התומכות בהם יכולים כעת ליהנות מהגנה מירבית באמצעות ביטוח אחריות מקצועית. ביטוח מסוג זה נותן מענה למגוון מקצועות, לרבות חברות היי-טק, מתכנני ערים, מהנדסים, אדריכלים ומנהלי פרויקטים. יתרה מכך, זכאים לכיסוי גם אנשים כגון רואי חשבון, יועצים, פסיכולוגים, מרפאים בעיסוק, קלינאי תקשורת, חשמלאים, טכנאים, מתווכים, שמאים, מאמני כושר ורופאים מתחומים מגוונים. ביטוח זה מעניק ביטחון לאנשי מקצוע העוסקים במקצועות שונים.

מומחים אלו מתמודדים עם השלכות כלכליות או משפטיות פוטנציאליות עקב טעויות, החטאות או רשלנויות הקשורות לעבודה.

עם הזמן, חלה עלייה הולכת וגוברת בכמות הפעולות המשפטיות הננקטות נגד עובדים עצמאיים בתעשייה. זה כולל מקרים בהם מעורבים נאשמים רבים, כגון יזמים, בעלי נכסים, קבלנים, פקחים, מנהלי עבודה, קציני בטיחות, אדריכלים, דיירים ואחרים. תביעות אלו מתרכזות בעיקר בנזקי רכוש ובנזקי גוף שנגרמו עקב רשלנות. בנוסף, חלה עלייה בתביעות אישיות הקשורות לאנשי מקצוע רפואיים המתמחים בטיפולים פסיכולוגיים, פרא-רפואיים או רפואיים/אסתטיים. הפיצוי המבוקש במקרים אלו יכול לנוע בין מאות אלפים למיליוני שקלים.

אנשים או עסקים שונים מתחומים שונים עלולים למצוא את עצמם מסובכים בסכסוכים משפטיים. מחלוקות אלו מחייבות זמינות של משאבים כספיים לטיפול בהוצאות שונות כגון ייצוג משפטי, שכר טרחת ייעוץ, תשלומי עורך דין, מיסים, שכר טרחת עדי מומחים ועלויות הקשורות להגנה על התיק. המימון הנדרש למטרות אלו יכול להסתכם בעשרות עד מאות אלפי שקלים ונדרש בדרך כלל פרק זמן ניכר עד לניהול דיונים בבית המשפט. זאת ועוד, אם יימצא הנתבע אשם, הוא אחראי בנוסף לכיסוי ההוצאות שנגרמו במהלך הליך פסק הדין.

כיסוי ביטוחי זה נותן מענה לדרישות הספציפיות הללו ומטרתו להגן עליך מפני כל פגיעה כספית אפשרית, גם במקרה של מחלוקת משפטית.

במדינה, הזמינות של פעולות משפטיות, יחד עם נוכחותם של מגוון עצום של גורמים משפטיים, מקלה על תהליך פתיחת תביעה משפטית, ומבטיחה שהיא מזורזת ונגישה. זה עדיין חיוני עבור כל אדם הפועל בכלכלה הליברטריאנית להיות מודע לכך שהוא נמצא בסיכון להפסדים כספיים משמעותיים. לפיכך, עליו להקפיד על פוליסת ביטוח שתגן עליו מפני הסכנות הכלכליות הפוטנציאליות הנלוות למקצועו.

קבל את ההגנה האולטימטיבית בעת הגשת תביעה

פוליסת ביטוח אחריות מקצועית היא המלאך השומר שלך לאורך כל מסע העבודה שלך, במיוחד כאשר אתה מתמודד עם תביעות. זה מגן עליך מהעומס הכלכלי והמאבקים המשפטיים שעלולים לנבוע מהאשמות בהפרת חובותיך המקצועיות תוך כדי שירות הלקוחות. מדיניות מקיפה זו כוללת את אמצעי ההגנה הבאים:

  • אין צורך בתשלום עבור חוות דעת של מומחים, שכר טרחה או חותמות שמטרתן להשפיע על החלטות. הפוליסה כוללת את ההוצאות המכוסות בגין התגוננות בתיקים פליליים. כל רשלנות שהתרחשה לאחר תחילת הביטוח וכל תביעה שהועלתה במהלך תקופת הפוליסה תטופל. למבוטח תהיה גישה לייעוץ משפטי, ייצוג מלא וסיוע בהכנת כתב הגנה וניווט בבתי המשפט. המשא ומתן ינוהל על ידי חברת הביטוח, גם ללא פסק דין. כמו כן, החברה תעניק כיסוי פיננסי המבטיח שקט נפשי למבוטח.

מי זכאי לכיסוי בפוליסת ביטוח אחריות מקצועית?

מדיניות זו פונה למגוון רחב של תעשיות, הנותנת מענה לעסקים ופרטיים כאחד, לרבות עובדים ופרילנסרים.

  • אנשים מורשים מטעם המדינה המייצגים את הממשלה
  • מומחים ללא תשלום, הכולל גם יועצים מומחים
  • יועצים ואסטרטגים טיפול בהשקעות פיננסיות
  • תכנתים, חברות יצרני טכנולוגיה קרי חברות היי-טק ועסקים ממוקדי נתונים המחפשים הגנה עצמית ועובדי החברה.
  • קבלנים, משגיחים.מפקחים, מנהלי בנייה, מהנדסים, אדריכלים ומעצבי פנים
  • דירקטורים וגופים בעלי תפקידים ומנהלים ברמה העליונה (ראה ביטוח מנהלים)

צרו קשר בטלפון 04-8937724 לקבלת מידע מקיף והכוונת מומחים ללא התחייבויות

צור/י קשר לקבלת הצעה לביטוח אחריות מקצועית