ביטוח משק חקלאי או נחלה

הגן על המשק או הנחלה שלך עם כיסוי ביטוחי מקיף

ביטוח משק חקלאי או נחלה, פוליסה מקיפה שנועדה להגן על קהילת החקלאים המגוונת או תושבי נחלות במושבים ויישובי ההתישבות העובדת. הכיסוי שלנו משתרע על כל סוגי המשקים, לרבות פעילים ולא פעילים, נחלות, קיבוצים וחוות בודדים. אנו מבינים שכל משק הוא ייחודי ומספקים את הכיסוי שלנו בהתאם. בין אם במשק או בנחלה שלך יש בעלי חיים ובין אם אין, גידולי חממה או גידולי שדה פתוח, אנחנו דאגנו לך. הכיסוי הבסיסי שלנו כולל הגנה מפני שריפה, ברקים, פיצוץ והתנגשות או התהפכות של הרכב המוביל.

למי מיועד הביטוח?

ביטוח חקלאי, הידוע גם כביטוח משק חקלאי, נועד במיוחד לספק כיסוי לעוסקים בענף החקלאות. זה כולל חברי מושבים, חקלאים ובעלי משק חי, מושבים שיתופיים, קיבוצים וחברות חקלאיות העוסקות בשירותים חקלאיים או בעיבוד קרקע. באמצעות ביטוח זה יכולים החקלאים להגן על חוותיהם ופרנסתם מפני סיכונים שונים שעלולים לצוץ. זהו מוצר בעל ערך לכל מי שעוסק בעסקי החקלאות ומציע שקט נפשי מפני הפסדים.

ביטוח חקלאי – כיסויים במשמרת אנחנו מציעים לך מגוון כיסויים בהתאמה אישית למשק שלך, כך שתוכל לבחור בדיוק את הכיסויים שמתאימים לך: ביטוח לחקלאים בעלי משק חי ולבעלי סוסים, כולל כיסוי במקרה של תמותה, חלילה, ממחלות ומגפות (למעט ענף בעלי הכנף) ציוד חקלאי: טרקטורים, ציוד כבד, מיכון חקלאי.. גניבה רכוש וחבויות המשק ביטוח כולל שנותן מענה ביטוחי נרחב לצרכים העסקיים שלך.

  • כיסוי בעלי חיים למחלות ומגיפות
  • כיסוי לציוד חקלאי כגון טרקטורים ומכונות כבדות
  • כיסוי חבות רכוש וחקלאות
  • ביטוח "הכל ב" המכסה מגוון צרכי חקלאות
  • כיסוי לבעלי סוסים
  • הגנה מפני גניבה של ציוד חקלאי
המפורט כאן רלוונטי מאוד גם עבור כל מי שמוגדר כבעלים או תושב נחלה/משק חקלאי

יחידה משקית הכוללת בתוכה מגורים ומשק חקלאי, בתוך יישוב המאורגן באגודה חקלאית שיתופית או מחוצה לו. נחלה חקלאית מאגדת בתוכה מגוון זכויות, מהן זכויות פרטיות ומהן זכויות עסקיות. בית המגורים שבנחלה משמש לחקלאי למגורים, והקרקע החקלאית והמבנים החקלאיים או העסקיים שבנחלה משמשים אותו בעסקו. בנוסף לכך בעל הנחלה הנו בעל זכויות באגודת המושב שהיא אגודה שיתופית חקלאית בע"מ. במכירת משק חקלאי עלולים לחול על המוכר המסים ו/או התשלומים הבאים: דמי הסכמה למינהל מקרקעי ישראל בגין הסכמתו להעברת הזכויות בנחלה, היטל השבחה, מס שבח מקרקעין, דמי הסכמה לסוכנות היהודית, מס מכירה ומס ערך מוסף

צור איתנו קשר לשיחת ייעוץ ללא התחייבות 

צור/י קשר לקבלת הצעה לביטוח משק חקלאי